Termeni si conditii

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul la serviciu

  • Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)
  • Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre LIFE EXTENSION ROMANIA si client/membru
  •  LIFE EXTENSION ROMANIA isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel  LIFE EXTENSION ROMANIA.

Produse, servicii si preturi

  •  LIFE EXTENSION ROMANIA poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care  LIFE EXTENSION ROMANIA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
  • Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
  •  LIFE EXTENSION ROMANIA poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
  • Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI iar plata se va face la livrarea produsului.
  • Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea  LIFE EXTENSION ROMANIA  acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • In descrierea produselor si/sau serviciilor  LIFE EXTENSION ROMANIA isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

Avand in vedere ajustările prețurilor de la furnizori, unele produse pot avea preturi incorecte, afisate in mod eronat sau pot reprezenta greseli umane. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre  LIFE EXTENSION ROMANIA in urma generarii facturii. Exceptie facand situatia in care, in urma unei convorbiri cu Clientul, se ajunge la alta rezolutie.

Comanda online

  • Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
  • Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca  LIFE EXTENSION ROMANIA poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de  LIFE EXTENSION ROMANIA, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  • Clientul poate renunta la o comanda efectuata
  • Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
  • Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea  LIFE EXTENSION ROMANIA  fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
  • Rețineți că e-mail-ul de inregistrare a comenzii (primul email pe care il primiti dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către  LIFE EXTENSION ROMANIA. Acceptarea comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic.

Disponibilitatea unui Produs va fi afisata pe  LIFE EXTENSION ROMANIA dupa cum urmeaza:

  • “in stoc” – produse care sunt fizic in depozitul  LIFE EXTENSION ROMANIA
  • “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul  LIFE EXTENSION ROMANIA si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “pre- comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
  • “produs indisponibil” – Produsul nu este disponibil in stocul  LIFE EXTENSION ROMANIA

COMENZILE SE FAC EXCLUSIV PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI

Livrarea comenzilor

  • Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii.
  • Livrarile se vor efectua, in medie, in 1-2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, atunci când TOATE produsele comandate au disponibilitatea ”in stoc”. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat,  LIFE EXTENSION ROMANIA va informa Clientul prin E-mail sau Telefonic in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese.

LIFE EXTENSION ROMANIA va încerca de fiecare dată să anunțe clientul atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, prin contactare telefonică sau prin email.

Expedierea comenzilor cu livrare națională se face prin intermediul firmelor de curierat URGENT-CARGUS și FAN COURIER.

Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor

  • Clientul  LIFE EXTENSION ROMANIA poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
    • Coletul prezinta deteriorari severe;
    • Produsele au fost livrate / facturat gresit;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Produsele nu corespund descrierii;

Clientul are dreptul sa notifice in scris  LIFE EXTENSION ROMANIA ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii produsului.

Avand in vedere ca produsele comercializate de  LIFE EXTENSION ROMANIA sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care, dupa desigilarea coletului, in colet va gasi alte produse decat cele comandate.

  • Clientul se obliga sa notifice  LIFE EXTENSION ROMANIA  intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
  • Clientului care a notificat  LIFE EXTENSION ROMANIA ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, LIFE EXTENSION ROMANIA  considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.
  • In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.
  • In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
  • In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate mai sus, precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care LIFE EXTENSION ROMANIA va suporta contravaloarea transportului.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse desigilate.
  • Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, formulele lipozomale).

 

Lifeextensioneurope-Romania nu oferă consultanță medicală, diagnostic sau tratament. Pentru probleme de sanatate si recomandari medicale, va rugam consultati medicul specialist.